دستگاه اصلاح سر و صورت HC236

خانه » اصلاح سر » دستگاه اصلاح سر و صورت HC236

5/5 - (1 امتیاز)

ماشین اصلاح مدل «HC236» یکی دیگر از محصولات کوئین است که با تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و در اصلاح سر و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تیغه برای اصلاح موهای ضخیم و متراکم سر طراحی شده است که البته برای اصلاح صورت هم کاملاً مناسب است.

مشخصات اصلاح

برای این محصول اندازه‌ی اصلاح 1 میلی‌متر در نظر گرفته شده و به هنگام استفاده نمی‌توانید اندازه‌ی آن را تغییر داد. ولی برای اصلاح موها با اندازه‌ بیشتر از 1 میلی‌متر، باید شانه ارائه‌شده همراه دستگاه را روی تیغه نصب کرد. طول اصلاح این شانه‌ متغیر است و بین 3، 4، 5، 6و 7 میلی‌متر قابل تنظیم است.شما بعد از نصب این شانه میتوانید با فشار دادن این شانه به جلو یا عقب درجه اصلاح را بین 3 تا 7 میلیمتر تنظیم کنید.

مشخصات باتری

ماشین اصلاح کوئین به باتری قابل شارژ مجهز شده است تا بتوان به شکل بی‌سیم از آن استفاده کرد. البته خوشبختانه در صورت تمام شدن شارژ باتری می‌توان با اتصال دستگاه به برق نیز کار اصلاح را انجام داد.میزان شارژ این دستگاه 8 ساعت و میزان زمان کارکرد آن 45 دقیقه است. همچنین یک پایه شارژ بسیار زیبا نیز همراه این محصول وجود دارد.

از ویژگی‌های ظاهری این ماشین اصلاح باید به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که به‌خوبی در دست جای می‌گیرد و کار کردن با آن لذت‌بخش است. برای اینکه تیغه‌ی ماشین اصلاح همیشه در بهترین شرایط کارکرد قرار داشته باشد، پس از هر بار اصلاح باید خرده‌های مو را توسط برس مویی ارائه شده تمیز کرد. برای افزایش عمر تیغه باید مرتباً آن را روغن‌کاری کرد. برس مویی و روغن داخل جعبه وجود دارند.

به‌طورخلاصه ماشین اصلاح کوئین مدل HC236 دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و طراحی ارگونومیک بوده و برای اصلاح موهای سروصورت مناسب است.

مشخصات

  • مدت شارژ کامل: 8 ساعت
  • مدت استفاده پس از شارژ: 45 دقيقه
  • مشخصات باتری: 600mAh 2.4V
  • دارای تیغه استیل U شکل
  • قابل استفاده با برق و شارژ
  • دارای شانه اصلاح با قابلیت تنظیم 3 ، 4 ، 5 ، 6 و 7 میلیمتر
  • لوازم جانبی: آداپتور ، پایه شارژ ، فرچه ، روغن

دارای 24 ماه ضمانت نگان سرویس

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست